Psoriziasul – cum îl putem gestiona?

18 martie 2024
Primăvara, cu frumusețile ei florale și vremea mai caldă, aduce numeroase provocări celor care suferă de psoriazis. Schimbările de climă care au loc în această perioadă pot agrava simptomele și determina apariția de noi leziuni pe piele.
12 martie 2024
„Reumatismul de primăvară" nu este un diagnostic medical propriu-zis, ci un termen popular folosit pe scară largă pentru a descrie exacerbarea simptomelor bolilor reumatice preexistente în timpul acestui anotimp.
5 martie 2024
Dermatita de contact este o afecțiune a pielii care se manifestă prin mâncărime, iritații și porțiuni inflamate, ca urmare a expunerii la substanțe chimice toxice sau a folosirii îndelungate a apei contaminate.
9 februarie 2024
Există anumiți factori care declanșează acneea la începutul primăverii, iar înțelegerea acestora poate ajuta la găsirea unor metode eficiente de îngrijire a pielii, pentru a preveni sau gestiona această afecțiune, pe termen lung.
7 februarie 2024
Alzheimerul este o afecțiune complexă, care afectează funcționarea normală a creierului și, în timp, poate schimba drastic viața celor afectați. Unul dintre primele semne ale bolii este pierderea memoriei de scurtă durată.
2 februarie 2024
Celulele stem sunt recunoscute pentru capacitatea unică de a se transforma în alte celule din corp și de a se reînnoi, având un rol esențial în dezvoltarea, întreținerea și tratarea organismului. Se recoltează la naștere, iar decizia de a face sau nu acest lucru necesită timp de gândire, în care părinții trebuie să se informeze în legătură cu procesul, de la recoltare până la stocare.
26 ianuarie 2024
În studii recente, s-a evidențiat potențialul scanării de retină ca metodă non-invazivă și accesibilă de diagnosticare a bolii Alzheimer. Această abordare inovatoare deschide noi perspective în ceea ce privește detectarea și monitorizarea acestei afecțiuni complexe.
22 ianuarie 2024
Spasmul hohotului de plâns este o tulburare paroxistică benignă non-epileptică, care afectează copiii sănătoși cu vârsta peste 6 luni. Deși studiile sugerează că episoadele ar trebui să nu mai apară dincolo de vârsta de 2 ani, literatura medicală descrie cazuri și la copii mai mari, de 5-6 ani.
20 ianuarie 2024
Suplimentele lipozomale aduc o abordare inovatoare în domeniul administrării suplimentelor farmaceutice și cosmetice. Acestea utilizează tehnologia lipozomală, care constă în încapsularea substanțelor active în lipozomi - mici vezicule sferice alcătuite din fosfolipide.
15 ianuarie 2024
Cunoscută și sub numele de "ginseng peruvian", Maca este o plantă cu rădăcini tuberoase, originară din Munții Anzi, din Peru. Această plantă a fost folosită de secole în medicina tradițională, datorită proprietăților sale terapeutice.