CARIERE

Știm că într-un mediu de afaceri, în care schimbarea este singura constantă, capitalul uman a devenit principala sursă de avantaj competitiv. Nu există nicio îndoială că oamenii sunt garanția unui viitor de succes pentru orice companie.

Cunoștințele, experiența și motivarea angajaților sunt esențiale pentru noi și de aceea planificăm cu atenție recrutarea de personal nou, adaptarea lor la noul loc de muncă, precum și dezvoltarea lor personală și profesională.

De asemenea, contribuim la crearea unui mediu de lucru în care cerințele și rezultatele sunt unite cu satisfacția personală și relații interpersonale excelente.

Dacă...

  • activezi în domeniul farmaceutic;
  • ești pasionat și consideri meseria noastră o vocație și nu doar un loc de muncă;
  • vrei să faci parte dintr-o echipă al cărei scop comun este acela de a promova dreptul la sănătate și de a veni în sprijinul pacienților

atunci locul tău este alături de noi!

Te așteptăm să ne cunoaștem și să discutăm cum am putea colabora. Dacă ești interesat să faci parte din echipa EVOFARM, trimite-ne un CV la folosind formularul alăturat.

Trimite CV

POSTURI DISPONIBILE

Conținut acordeon
Candidatul Ideal
  • Studii superioare economice;
  • Minim 3 ani experienta in domeniul finaciar – contabil;
  • Cunoasterea legislatiei in vigoare, a mecanismelor economice si in domeniul analizei economice;
  • Abilitate pentru interpretari economice ale unor fenomene si procese;
  • Capacitatea de a lucra in echipa;
  • Competente de operare PC si de utilizare a pachetului Microsoft Office.
Descrierea jobului
  • Verifica si inregistreaza in softul de contabilitate facturile furnizorilor, respectiv achizitii interne de bunuri si servicii;
  • Verifica contul de cheltuiala si centru de cost la facturile de servicii;
  • Inregistreza in softul de contabilitate facturi de avansuri, reduceri comerciale, combustibil, transport personal etc.;
  • Inregistreaza in soft marfurile pe drum, le urmareste pana la receptia efectiva, storneaza inregistrarea initiala;
  • Inregistreaza in soft facturile de avans si urmareste inchiderea acestora;
  • Inregistreaza in soft nota contabila aferenta TVA-ului nedeductibil;
  • Inregistreaza in soft extrasele de banca pentru conturile de lei si euro, schimburi valutare, constituire de depozite si credite;
  • Inregistreaza facturi vanzare diverse – mijloace fixe, chirie, discount etc;
  • Verifica lunar jurnalele de cumparari, TVA la incasare, vanzari;
  • Colaboreaza la intocmirea declaratiilor lunare si a situatiilor financiare semestriale si anuale;
  • Intocmeste confirmarile de sold periodice pentru clienti si furnizori;
  • Inregistreza note contabile ce tin de inchiderea de luna, fond de mediu, fond persoane cu handicap, tva aferent cheltuielilor nedeductibile;
  • Opereaza in soft compensarile de TVA cu asigurari sociale si compensarile cu clientii si furnizorii;
  • Verifica corelatia dintre conturile din balanta si jurnalele de clienti si furnizori;
  • Inregistreaza in soft deconturile de cheltuieli ale salariatilor;
  • Verifica existenta contractelor pentru facturile de servicii si semnaleaza absenta acestora;
  • Colaboreaza la intocmirea documentatiilor de credit;
  • Verifica corespondenta intre extrasele de cont si balanta contabila, intocmeste registrele de banca aferente fiecarui cont bancar;
  • Participa la auditurile externe ale societatii, raspunzand solicitarilor acestora;
  • Participa la efectuarea inventarierii generale a patrimoniului , cel putin odata pe an, in orice situatii prevazute de lege sau la solicitarea conducerii societatii.
Candidatul Ideal
  • Absolvent de studii superioare (de preferat profil uman);
  • Curs specialist resurse umane /inspector salarii;
  • Cunostinte avansate de legislatia muncii;
  • Experienta anterioara in resurse umane (administrare de personal si salarizare);
  • Cunostinte avansate de operare PC ( Word, Excel, Outlook);
  • Bune abilitati de comunicare, organizare, atentie la detalii;
  • Proactiv, bun mediator, nivel inalt de implicare si responsabilitate.
Descrierea jobului
  • Gestionează dosarele de personal;
  • Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă, acte adiţionale, decizii de încetare, decizii de suspendare, cercetare disciplinara, etc);
  • Inregistrarea in Revisal a documentelor de personal;
  • Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;
  • Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;
  • Colectează şi verifică pontajele şi întocmeşte statele de plata;
  • Efectuează calculul salariilor conform legislaţiei in vigoare;
  • Răspunde de întocmirea corectă a statelor de plată;
  • Întocmeşte situaţii statistice cerute de Direcţia de Statistică;
  • Reprezinta compania in fata organelor de control de specialitate precum ITM, AJOFM, CNAS etc.
  • Elaboreaza si actualizeaza documentele specifice activitatii: organigrama, stat de functii, RI, fise de post.

Județe: Buzău, Bacău, Brașov, Harghita, Ialomița, Ilfov, Vrancea

Candidatul Ideal
  • Studii superioare, absolvent al Facultatii de Farmacie;
  • Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor si drept de libera practica;
  • Competente si aptitudini bune de operare PC (MS Office);
  • Integritate si etica profesionala.
Descrierea jobului
  • Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si a OTC-urilor;
  • Consilierea pacientilor si furnizarea informatiilor privind modul de administrare al medicamentelor, potentiale riscuri si efecte adverse;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor farmaceutice si parafarmaceutice;
  • Verifica si gestioneaza stocurile farmaciei pentru asigurarea stocului optim;
  • Coordoneaza si supravegheaza activitatea profesionala a asistentilor de farmacie;
  • Se implica in derularea campaniilor promotionale;
  • Verifica si centralizeaza retetele pentru Casa de Asigurari;
  • Participa periodic la inventarierea produselor din cadrul farmaciei.

Județe: Buzău, Bacău, Brașov, Harghita, Ialomița, Ilfov, Vrancea

Candidatul Ideal
  • Studii superioare, absolvent al Facultatii de Farmacie;
  • Certificat de membru al Colegiului Farmacistilor si drept de libera practica;
  • Competente si aptitudini bune de operare PC (MS Office);
  • Integritate si etica profesionala.
Descrierea jobului
  • Eliberarea medicamentelor cu prescriptie medicala si a OTC-urilor;
  • Consilierea pacientilor si furnizarea informatiilor privind modul de administrare al medicamentelor, potentiale riscuri si efecte adverse;
  • Participa la receptia cantitativa si calitativa a produselor farmaceutice si parafarmaceutice;
  • Verifica si gestioneaza stocurile farmaciei pentru asigurarea stocului optim;
  • Coordoneaza si supravegheaza activitatea profesionala a asistentilor de farmacie;
  • Se implica in derularea campaniilor promotionale;
  • Verifica si centralizeaza retetele pentru Casa de Asigurari;
  • Participa periodic la inventarierea produselor din cadrul farmaciei.

Județe: Buzău, Bacău, Brașov, Harghita, Ialomița, Ilfov, Vrancea

Candidatul Ideal
  • Studii de specialitate finalizate (Postliceală);
  • Certificat de Membru al OAMGMAMR cu viza anuală de liberă practică;
  • Experiență minim 2 ani în farmacie cu circuit deschis;
  • Foarte bune cunoștințe de operare PC;
  • Excelente abilități de relaționare și comunicare;
  • Empatie, orientare către pacient;
  • Integritate și etică profesională.
Descrierea jobului
  • asigură eliberarea produselor medicamentoase, a celor ce se pot elibera fără prescripție medicală și a celorlalte produse de sănătate, precum și conservarea acestora;
  • participă, alături de farmacist, la recepția cantitativă și calitativă a medicamentelor;
  • eliberează, sub îndrumarea farmacistului, medicamentele pe bază de prescripție medicală;
  • respectă Regulile de bună practică farmaceutică și Codul de etică și deontologie al asistentului;
  • participă la cursuri de educație profesională continuă, conform reglementarilor;
  • se informează și cunoaște legislația sanitară și farmaceutică în vigoare;
  • are obligația să respecte dreptul fiecărei persoane la asistența cu medicamente, fără discriminare, să respecte valorile morale, culturale și etnice ale pacienților săi;
  • are obligația de a consilia pacienții ori de câte ori este nevoie, respectând procedura de consiliere, corespunzător pregătirii sale profesionale de asistent de farmacie;
  • aranjează în rafturi medicamentele, conform regulilor stabilite;
  • participa la verificarea, monitorizarea stocurilor si receptionarea produselor.